1. Czas wysyłki: zamówienia opuszczają pracownię w ciągu dwóch do siedmiu dni roboczych, w zależności od ilości zamówień otrzymanych jednorazowo. Ponieważ Ceramika na Roztoczu to mała pracownia czasem może się zdarzyć opóźnienie - zawsze zostaniesz o tym poinformowany.
2. Forma wysyłki: Po zapakowaniu ceramika jest wysyłana kurierem lub nadawana
w paczkomacie w zależności jaką formę wysyłki wybierzesz.
3. Łączenie zamówień: Jeżeli zamówisz więcej niż jeden przedmiot, zamówienia zostaną, o ile to możliwe, połączone w jedną paczkę. Czasami łączna wysyłka nie jest możliwa, na przykład gdy przedmiot jest zbyt duży i/lub delikatny, aby można go było zapakować w to samo pudełko, co inne elementy ceramiczne.
4. Opłaty za wysyłkę : Koszty przesyłki są uzależnione od czasu dostawy, wagi i wymiarów paczki. Wszystkie potwierdzone zamówienia wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym.
5. Odbiór osobisty : Tak, oczywiście ! Możesz odebrać zakupioną ceramikę :
* W naszej pracowni w Wielączy Kilonia 101, k. Zamościa (po wcześniejszym umówieniu)
* W Zamościu (po wcześniejszym umówieniu)
Wybierz swój ceramiczny przedmiot ze sklepu Ceramiki na Roztoczu rozważnie.
Ceramika, którą tu znajdziesz jest w całości wykonana ręcznie, więc posiada walory estetyczne, które nie przypominają wyrobów produkowanych fabrycznie. Przed zakupem proszę wziąć pod uwagę następujące punkty:
* Ceramika, którą tu kupisz nie będzie całkowicie symetryczna.
* Glina, z której wykonana jest moja ceramika to komercyjne mieszanka gliny dostępna w sklepach dla ceramików, przystosowana do wykonywania produktów ceramiki użytkowej i artystycznej. Ma inną teksturę i po wypale jest nieco inna niż ceramika wykonana z mieszanek gliny, z których wykonane są naczynia dostępne np. w marketach.
* Ponieważ glina jest rzeźbiona przed wypałem, na powierzchni w miejscach, w których znajdują się linie, mogą znajdować się lekko ostre krawędzie.
* Różne kolory i grubości warstwy szkliwnej są cechą charakterystyczną marki Ceramika na Roztoczu.
Delikatne asymetryczności, faktura ścianek, chropowatości, wgłębienia czy wypukłości są efektem celebrowania pracy z materiałem i ekspresyjnego procesu tworzenia. Należy je postrzegać jako cechy, które sprawiają, że każdy ceramiczny przedmiot jest wyjątkowy, a nie jako wady czy defekty tworzonej przeze mnie ceramiki.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionych produktów, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz nie może dotrzeć do nas uszkodzony. W przypadku niespełnienia powyższych warunków, zwrot nie zostanie uznany.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli paczka nosi znamiona uszkodzenia (wgniecenia, dziury, etc.) zalecamy odmówienie odbioru - prosimy też o kontakt. Jeżeli paczka nie jest uszkodzona, otwórz paczkę w obecności kuriera - w przypadku uszkodzenia któregokolwiek z produktów, sporządzany jest protokół, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli produkt uległ uszkodzeniu, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
* Spisz protokół uszkodzenia (dotyczy przesyłek ubezpieczonych). Należy wypełnić wszystkie pola w protokole szkody oraz zachować kopię protokołu dla siebie. Ważne, aby opisać stan faktyczny przesyłki, nie pisać słów dyktowanych przez kuriera.
* Wykonaj zdjęcia uszkodzonych produktów i prześlij na nasz adres e-mail, opisując zaistniałą sytuację. Napisz jaką formę rekompensaty oczekujesz, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
W ciągu 14 dni od otrzymania informacji o reklamacji, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie innego produktu lub zwrot pieniędzy. W razie wątpliwości, prosimy o szybki kontakt. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
22-460 Szczebrzeszyn
Wielącza Kolonia 101
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.